Ervaar onze sfeer
Bij Beikes Schilderswacht komen vakmanschap en betrouwbaarheid samen in vastgoedonderhoud. Met een sterke focus op resultaat, kwaliteit en duurzaamheid werken onze vakmensen elke dag met passie en betrokkenheid aan jouw project. Gevestigd in Winschoten bedienen we diverse opdrachtgevers: gemeenten, scholen, zorginstellingen en particulieren. Ook voor jou staan we klaar!
Tekst toegevoegd als witregel
Jaap Smallenburg
Emmenaar Jaap Smallenburg is mede-eigenaar van Beikes Schilderswacht. Als werkvoorbereider, calculator en hoofdverantwoordelijke voor de administratie, heeft hij een gevarieerd takenpakket. Jaap is dan ook de spreekwoordelijke duizendpoot die er elke dag voor zorgt dat alle collega’s lekker aan het werk kunnen. Zijn efficiëntie, heldere blik en opgewekte aard maken dat hij daar steeds opnieuw in slaagt.
Erik Beikes
De verbindende factor tussen de klant en Beikes Schilderswacht wordt gevormd door Erik Beikes. Als mede-eigenaar is hij een uithangbord voor het bedrijf. Zo heeft hij veel contact met klanten en houdt hij zich bezig met de verkoop.
Jonge mensen een kans geven om zichzelf te ontwikkelen en te groeien binnen het bedrijf en netwerken met klanten geven hem enorm veel energie. Vooral het opzetten van opdrachten die uit hun aanvragen komen. Zelf zegt hij hierover: “Onze kring met opdrachtgevers wordt steeds verder uitgebouwd. Dat komt omdat we goed de relatie met ze onderhouden.”
Michel Beikes
Michel Beikes is 22 jaar oud en woont in Onstwedde. Na het behalen van zijn havo diploma wilde hij alle facetten van bedrijfsvoering leren kennen. Die mogelijkheid kreeg hij bij Beikes Schilderswacht. Dit doet hij nu 5 jaar. Michel is begonnen als calculator werkvoorbereider en is inmiddels doorgegroeid naar de functie als uitvoerder. Hierin stuurt hij de medewerkers aan, heeft hij contact met de klant en zorgt hij dat er genoeg materialen zijn om het werk uit te voeren. “Het is heel afwisselend. Ik mag graag buiten zijn, maar er komt ook een stukje kantoorwerk bij kijken. Ooit hoop ik het bedrijf over te nemen. Tot die tijd wil ik meer kennis en ervaring opdoen.”
Anoek Huft
Anoek Huft woont samen met haar man en twee kinderen in Beerta. In haar functie doet ze veel verschillende dingen: financiële administratie, salarisadministratie, urenregistratie. Maar ook regelt ze dingen voor het kantoor, zoals papier, brandblusmiddelen, enzovoort. Haar werk doet ze met veel plezier: “Het is mooi om de medewerkers van informatie te voorzien en dingen voor te bereiden, waarop zij beslissingen nemen. In mijn functie streef ik na dat alles 100 procent kwaliteit heeft en dat ik geen steken laat vallen. En: het kan altijd beter! “
Meer weten over onze werkzaamheden?